آنالیز وب سایت و تحلیل داده ها

webanalytics

آنالیز وب سایت و تحلیل داده ها

امروزه با توجه به رشد اینترنت و فراگیر شدن بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، هر روزه به تعداد و روشهای بازاریابی نوین افزوده می شود.

در این تکاپو تقریبا همه ی صاحبان کسب و کارها و مسئولین مربوطه، توجه یا آشنایی کاملی به آنالیز وب سایت و کمپین های تبلیغاتی که در اینترنت راه اندازی می کنند ندارند. و معمولا با چشم بسته سراغ انواع تبلیغات رفته و پس از اتمام دوره تبلیغات مذکور،نتیجه مطلوبی حاصل نمیشود. حتی به طور قطع و کامل نمی توانند بگویند که فلان تبلیغ انجام شده، چه بازخوردی داشته است!؟ و آیا لازم است بودجه چنین تبلیغی افزایش پیدا کند یا کاهش!؟

در میان تمامی این سردرگمی ها و روشهای تبلیغاتی رنگارنگ به راحتی می توان مسیر بازاریابی را ترسیم کرد و تمامی اطلاعات لازم برای افزایش راندمان واحد بازاریابی را از طریق ابزارهای پیشرفته و مطمئن اینترنتی به دست آورد.

آنالیز داده های به دست آمده و همچنین تحلیل این داده ها توسط کارشناس با تجربه انجام می شود تا بتواند اطلاعات کاملا مستند و محکمی به مدیران کسب و کارها بدهد که آنها هم بتوانند تصمیمات مثبت و قطعی در حوزه راهبرد شرکت خودشان اتخاذ نمایند.

از مزایای آنالیز وب سایت و کمپین های تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- روزانه یا در یک بازه زمانی مشخص چند کاربر وارد وب سایت شما شده اند

2- کاربران وارد شده از چه طریقی با شما آشنا شده اند (از طریق سرچ در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر - وب سایت های ارجاع دهنده یا بنرهای تبیلغاتی مشخص!-ورود مستقیم به وب سایت -کمپین ایمیل مارکتینگ- شبکه های اجتماعی و...

3- کاربران چه کلماتی در موتورهای جستجو سرچ کردند تا به وب سایت شما رسیدند

4- کاربران وارد شده مرد بودند یا زن ..

5- هر کاربر چه مقدار زمان در وب سایت شما حضور داشتند

6- چه صفحاتی مورد پسند کاربران است

7- چه صفحاتی مورد پسند کاربران نیست

8- هر کاربر چند رویداد در وب سایت شما ثبت میکند

9-این کاربان از کدام شهر و کدام کشور وارد وب سایت شما شده اند

10- سیستم عامل سخت افزار کاربران شما چیست (ویندوز-اندروید-مک-لینوکس-ios)

11- سخت افزار کاربران شما چیست (تبلت-موبایل-کامپیوتر دسکتاپ ...)

13- سایز صفحه نمایش کاربران موبایل و تبلت

14- میانگین سنی کاربران

15- میزان ارزش به دست آمده از ورود کاربران و کمپین های تبلیغاتی

16- کاربران شما از چه خدمات دهنده اینترنتی استفاده میکنند

17-سینک کردن با گوگل ادورد و سامانه های ایمیل مارکتینگ و...

18- در چه کلمات کلیدی در معرض دید کاربران قرار گرفته اید اما آنها به شما توجه نکردند!

19- چه کلماتی بیشتر در موتورهای جستجو ، سرچ می شود.

20- شناسایی نقاط ضعف و قوت کمپین هایتبلیغاتی

21- شناسایی قوت ها و ضعف رقبا در فضای مجازی

22- شناسایی فرصت ها و تهدیدها در فضای مجازی

و ........

نتایج بدست آمده پس از تحلیل ویژه کسب و کار مورد نظر به واحد بازاریابی شرکت ارائه میشود! این اطلاعات کمک بسیار بزرگ و موثری به کسب و کارها میکند تا بتوانند تصمیمات محکم و موثری در راهبرد شرکت در مسیر صحیح بگیرند.

ما میتوانیم به عنوان مجری ومشاور در زمینه بازاریابی اینترنتی کمک شایانی به کسب و کار شما بکنیم!

 

Notice: Trying to get property of non-object in /home/samanir/domains/ariasamaneh.ir/public_html/wp-content/plugins/shortpixel-image-optimiser/class/wp-short-pixel.php on line 252