طراحی وب سایت و سئو حرفه ای در مشهد-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

اعتماد آنلاین چگونه ایجاد میشود؟

 ۷ راه کوچک برای ایجاد یک وب سایت قابل اعتماد و اعتماد آنلاین

 

نوشته شده توسط : بن جاکوبسون

 

وقتی وبسایت بخواهد قابل اعتماد بودنش را ثابت کند ، یا بعبارتی اعتماد آنلاین جلب کند ، مهم نیست که فرمهای دعوت به همکاری شما متقاعد کننده باشند یا مطالب شما جذاب باشند یا اینکه صفحات پیج شما چقدر سریع روی موبایل بارگزاری شوند، اگر بازدیدکنندگان سایت شما هر گونه شک و تردید در مورد چگونگی قابل اعتماد بودن شما داشته باشند حق دارند که بروند و پشت سرشان را نگاه نکنند.

بخصوص در بخش B2B. جایی که گشت و گذار مشتری بطور افزایشی سلف سرویسی شده و اغلب شامل چندماه مشورت دقیق هست.

اعتماد یک پیش نیاز جدانشدنی برای هر نوعی از فرآیندهای ساخت ارتباط محسوب میشود. برای اینکه خریداران B2B با شما ارتباط برقرار کنند، نیاز دارند از این بابت مطمئن باشند که شما بهترین منافعی که در ذهنشان هست را برای مدت طولانی بدست خواهید آورد.مردم وقتی به بازار و خرید میروند گاردهایشان را بالا میگیرند و دلیلش کاملا واضح است.. چون برای انها موارد زیادی از اصرار زیاد و سو استفاده پیش امده.

با توجه به یک تحقیق جدید HubSpot درواقع در حالی که نزدیک به نیمی از ما به پزشکان و آتش نشانان اعتماد داریم فقط ۳ درصد به فروشنده ها وبازاریابها اعتماد میکنیم

دیگر اینکه حرفه ما به سختی حرفه سهمداران بورس اوراق بهادار، فروشندگان اتومبیل یا سیاتمدارهایی که میخواهند جلب اعتماد کنند هست.حتی وکلا و کافی من ها بیشتر به کاری که ما میکنیم اعتماد میکنند.

درک NPS و شاخص اعتماد

“از یک تا ۱۰ چقدر احتمال دارد که شما برند تجاری مارو به دوستان یا همکارانتون پیشنهاد کنید؟”

اگر از مشتریان-موجود و بالقوه- خود بخواهید که به این سوال جواب دهند، چه واکنشی خواهند داشت؟این سوال در پارامتری که تحت عنوان نمره پروموتور یا NPS شناخته میشود به عنوان مبنا عمل میکند و برای فروشندگان بسیار ضروری است که نبض رو زنده نگه دارند.

اما پیش از آنکه به موضوع چگونگی کمک NPS به اندازه گیری اعتبار برند تجاری یا وبسایت شما بپردازیم،اجازه دهید تا توضیح دهیم که NPS چطور کارمیکند؟پاسخ به این سوال در بخشهای زیر مرتب شده:

– کسانی که با نمره ۹ یا ۱۰ پاسخ می دهند، علاقه مندان وفادار هستند یا ترویج دهنده ها، کسانی که از طریق خرید یا مرجعات بعدی احتمالا به رشد شما کمک میکنند.

– کسانی که با نمره ۷ یا ۸ پاسخ می دهند، غیرفعال می باشند. آنها راضی هستند، امابرای پیشنهادات رقبای شما نیز آماده هستند.

-افرادی که با نمره ای بین ۰ تا ۶ پاسخ دهند مخالف در نظر گرفته میشوند. آنها مشتریان نسبتا ناراضی هستند که مارک تجاری شمارا به خطر می اندازند و از طریق منفی بافی به رشد شما آسیب می رسانند.

شما هم اکنون می توانید با کم کردن درصد معترضان از درصد ترویج دهنده ها به NPS خود برسید.

بنابراین اگر فهرست کامل مشتریان شما متشکل از معترضان باشد پس NPS شما -۱۰۰ خواهد بود و اگر آنها همه طرفداران هستند، NPS شما ۱۰۰ است.البته، NPS شما، به شدت به درک شما از اعتماد مرتبط است.

مشتریانی که به کسب و کار شما اعتماد دارند بیشتر احتمال دارد که ترویج دهنده شما باشند و کسانی که به شما اعتماد ندارند، به احتمال زیاد شما را پایین میاورند.اگر NPS بالاتر از رقبای خود داشته باشید پس بیشتر احتمال دارد که بازاریابی شما نتیجه بدهد.

هفت تاکتیک وجود دارد که میتوانید امتحان کنید.

“چگونگی ایجاد اعتماد آنلاین: ۷ راه کوچک برای ایجاد یک وب سایت قابل اعتماد”

۱)استفاده از تصاویر معتبر

عکس های عجیب و غریب در همه جا وجود دارد.در حالی که برای استفاده از عکسهای دقیق در مکان مناسب هیچ مانعی وجود ندارد. بهتر است از نمایش تصاویری از وبسایت که به نظر می رسد واقعا از شما و تیم شما در شرایط واقعی گرفته شده اند لذت ببرید.

عکس ها گرانتر هم می توانند باشند. برای به حداکثر رساندن صحت بصری سایت خود، ممکن است بخواهید یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید تا عکس های کارکنان، محصولات و دفتر خود را بگیرید.

به این ترتیب، شما هنوز کیفیتی دارید که به خوبی روی وبسایت تان نمایش داده خواهد شد و به خوبی با داراییهای محتوی شما کارخواهد کرد اما اعتبارتان همواره از طریق مخاطبان شما خواهد درخشید.

۲)ارائه مدارک حسن انجام کار از طریق توصیفات مشتری و رضایت نامه ها

اثبات اجتماعی نقش مهمی در ایجاد اعتماد دارد. هر بار که پروژه ای را تکمیل می کنید، به مشتریان خود سربزنید و از آنها بخواهید تا بازخوردی برای نمایش در وب سایت تان ارائه دهند.

هروقت که امکانش بود یک عکس هم از شخص بگذارید تا به اعتبار گواهینامه کمک بکند.

در اینجا یک نمونه از یک توصیف بصری قانع کننده از صفحه اصلی Sisense، یک ارائه دهنده خدمات پیشرو در کسب و کار و هوش کسب و کار میبینید.

۳) ایجاد منابع مفید محتوا.

هیچ کس محتوا و محصولات ثابت را دوست ندارد . بیشتر بازدید کنندگان وب سایت شما که برای اولین بار وارد سایت شما میشوند آماده خرید نیستند اما برای خرید از شما در حال تصمیم گرفتن هستند.به جای محتوایی که فریاد می زند”اکنون این محصولات را بخرید زیرا اینها چیزهای بسیار جذاب هستند.”هدفتان انتشار منابعی باشد که مزایای محصول یا خدمات شما را نشان دهند. غیر آشکارا فروختن! (بازاریابی غیر مستقیم)

ایجاد محتوای مفید برای کمک به حل مشکلات مخاطبان و پرداختن به نقاط ضعف آنها برای ایجاد اعتماد ضروری است.بسیاری از کاربران شما دنبال چنین اطلاعاتی هستند، بنابراین از وب سایت خود برای ارائه آن به آنها استفاده کنید.از وبلاگ خود استفاده کنید و موضوعاتی را که برای  شخصیت های خریدار شما مهم تر است کشف کنید تا راه های جالبی برای استفاده از پیشنهاد و ایده هایتان را به نمایش بگذارید.همچنین مطالعات موردی برای نشان دادن اینکه چگونه خریداران و مشترکان دیگر از پیشنهاد شما برای حل مسائل خود بهره مند شده اند را به اشتراک بگذارید.

۴) اثبات کنید در رسانه های اجتماعی معتبر از شما یاد شده و شمارا معتبر دانسته اند.

مشخص شده که رسانه اعتماد بیشتری نسبت به پیام های پرداخت یا سهامداری جلب میکند.مطمئنا، همه ما می دانیم که در عصر “تبلیغ بومی”، خطوط بین روزنامه نگاری و تبلیغات حمایت شده، محو شده است. اما هنوز اطمینانی معجزه آسا وجود دارد در اینکه بتوانیم بگوییم” برای مثال، -واشنگتن پست، شرکت شما را به اندازه کافی قابل توجه دانسته است که بخواهد آن را در یک مقاله ذکر کند.

-“آیا شما در مطبوعات معتبر حضور دارید ؟ اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان وب سایت شما در مورد آن اطلاع دارند.در پایین ما می توانیم قدرت آرم های رسانه ای را در یک تصویر ببینیم.

۵) ارائه اثبات اجتماعی از طریق آرم های مشتریان و همکاران.ما قبلا درمورد اینکه اثبات اجتماعی چقدر مهم است گفتیم، اما فرصت هایی که در اینجا بیان میکنیم، فراتر از توصیفات و آرم های رسانه ای است.

شما می توانید از آرم های مشتری و همکارانتان نیز برای نشان دادن متحدان خود استفاده کنید. مردم مارک های بنام تر را تشخیص می دهند، اما حتی ناشناخته ها را هم میتوانند تصور کنند.

نشان دهید که شما به اندازه کافی خوب هستید که چنین شرکا و مشتریان شاخص و خوبی با شما همکاری کرده اند

دقت کنید که سوژان پاتل، مشاور متخصص رشد، چطور از هر سه نوع اثبات اجتماعی اعتماد ساز در بالای صفحه اصلی خود استفاده می کند:

۶) رونوشت های کوچکی داشته باشید که انتظارات را به طور مستقیم نشان می دهد و اعتماد سازی میکند.پشت همه بی اعتمادیها ترس از ناشناخته هاست. این را برای بازدید کنندگان سایت خود روشن کنید که وقتی روی زبانه های مختلف سایت شما، دکمه های CTA و لینک ها کلیک میکنند چه اتفاقی خواهد افتاد و مطمئن شوید که برچسب های ناوبری از نظر بصری بسیار فوق العاده هستند.

حذف تقاضاهای سریع و برچسب های زیر دکمه ها نیز مفید هستند.

اگر کسی از شما بخواهد که اطلاعات تماس یا ایمیلی از مشتریان در اختیارش بگذارید، چقدر باید انتظار داشت تا آنها را ازشما بشنود؟آیا شما آنها را به یک آژانس بازاریابی تلفنی فروختید یا اطلاعات تماسشان را پیش خود نگه میدارید و حفظ میکنید؟

هنگامی که تجربه همکاری با شما با آنچه که میگویید منطبق است ، در این صورت مردم به خود اجازه می دهند تا به چیزی که میگویید اعتماد کنند.

در زیر یک نمونه اساسی تقویت اعتماد و مدیریت انتظارات را در صفحه ثبت نام خبرنامه واردات آژانس بازاریابی  IMPACT Branding & Designمیبینید.

۷) مخاطب را در مرکز داستانهایی که می گویید بگذارید.وقتی شما محتوایی مینویسید یا کسی را دارید که برایتان محتوی تولید میکند، مطمئن باشید که ازکلمه “شما” استفاده شود.

این کار مثل یک نگهدارنده برای نام خواننده کار می کند که به خلع سلاح مردم واینکه  بیشتر به پیام شما پاسخگو باشند کمک میکند.از طرف دیگر، استفاده بیش از حد از نام یک شخص میتواند چندش آور باشد. بنابراین راجب استفاده از آن مراقب باشید.

کلمه “شما” طوری خواننده را در محتویاتتان قرار میدهد که گویا به طور مستقیم به آنها صحبت می کنید و آنها را درگیر می کنید بدون خطر استفاده بیش از حد از نامشان!

این اصل فراتر از انتخاب کلمه است. به جای اینکه مردم را با ساختن مطالبی راجب کمپانی و راه حل هایتان از دست بدهید، داستان هایی در مورد توانمند سازی که در آن مخاطب قهرمان است منتشر کنید.
پلت فرم مدیریت کسب و کار WorkflowMax  با پیام های وب سایت خود این کار را بسیار خوب انجام می دهد که بر منافع محصول برای مخاطبان تأکید دارد:

مراقب رعایت این نکات جلب اعتماد باشید.وب سایت وسایر نام های تجاری تان را ضمن به یاد داشتن این نکات بسازید و بدانید شما یک پای ایجاد اعتماد در مشتری خواهید بود. با افزایش اعتبار شرکت شما بازدید کنندگان در رابطه شان با شما احساس امنیت خواهند کرد.

شما چگونه اعتماد به وب سایتتان را الهام کردید؟ نکات و ترفندهای خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.