طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

افزایش ترافیک (بازدید) وب سایت

در این مقاله ۴ نکته مهم را که می توانید در حال حاضر برای افزایش ترافیک وب سایت خود و شروع به فروش بیشتر به کار بگیرید، بیان میکنیم. از همه مهمتر، ما مطمئنیم که اجرای این نکات بسیار آسان و در مدت زمان کوتاه و به سرعت قابل انجام است.
۱- ثبت نام در گوگل ادوردز Google AdWords برای بازاریابی
بازاریابی به شما این امکان را می دهد تا مشتریانی را که قبلا از وبسایت شما بازدید کرده اند، هدف قرار دهید. برای شروع به سادگی به گوگل بروید، در GoogleAdWords ثبت نام کنید. در یان مرحله به شما کدی می دهد که باید آن را به وب سایت خود اضافه کنید تا شروع به ایجاد لیست بازاریابی خود کنید. اگر از PinnacleCart استفاده می کنید، می توانید به راحتی این کد را در بخش بازاریابی کنترل پنل خود اضافه کنید. هنگامی که یک بازدید کننده به سایت شما می آید، شناسه کوکی آنها در لیست شما ذخیره می شود. هنگامی که لیست شما به آستانه ایجاد شده توسط Google برسد، می توانید تبلیغات خود را فقط برای افرادی که در لیست شما قرار دارند، شروع به ارسال کنید. شما همچنین می توانید از این لیست، افرادی را که از یک صفحه خاص بازدید کرده اند از لیست خارج کنید یا آنها را به لیست دیگری که تبلیغ مورد نظر آنها را نمایش می دهد، اضافه کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما نخواهید افرادی که یکبار از وب سایت شما خرید کرده اند دوباره بازاریابی کنید، بنابراین به سادگی یک ورژن اصلاح شده از آن قطعه کد را به صفحه “Thank you” در سبد خرید اضافه می کنید، بعد از آن تبلیغات شما برای آنها ارسال نخواهد شد.
بازاریابی یک ابزار بسیار قدرتمند است و یکی از بهترین راههایی است که می توانید رفتار بازدیدکنندگان وب سایت خود را با برندتان بازنگری کنید.
۲- اینستاگرام را جایگزین توییتر در بازاریابی کنید.
اگر شما قبلا حساب کاربری توییتر برای کسب و کار خود نداشتید، یکی ایجاد کنید. اما مهمتر از همه، اگر شما درباره ایجاد حساب کاربری Instagram فکر نکرده اید، اکنون وقت آن رسیده است. در سراسر دنیا، خرده فروشان از مزایای رشد شگفت فاحش این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. آنها مشتریان خود را تشویق می کنند تا خودشان را با محصولاتشان سلفی بگیرند و آنها را از طریق Instagram به اشتراک می گذارند. یک مسابقه یا یک کمپین درباره برندتان با هشتک (#yourstorename) ایجاد کنید و برای شرکت کنندگان آن یک هدیه به صورت ماهانه یا دو ماهه به صورت قرعه کشی در نظر بگیرید. این نه تنها آگاهی از برند شما را افزایش می دهد، بلکه باعث افزایش فروش می شود.
۳- آفر حمل و نقل رایگان (البته گاهی اوقات)
در هنگام خرید آنلاین بیشترین دلیلی که مشتریان در مرحله پرداخت سبد خرید، از خرید خود صرف نظر می کنند به خاطر هزینه حمل و نقل می باشد. بازدیدکنندگان وب سایت می خواهند قیمتی که در سایت شما ده اند را پرداخت کنند و نه هزینه اضافی ارسال آن را. اما بیایید یک بار از حمل و نقل رایگان به طور هوشمندانه استفاده کنید. برای اکثر کسب و کارها، آفر (پیشنهاد) حمل و نقل رایگان در ۳۶۵ روز سال قابل ارائه نیست، اما پیشنهاد این موضوع به صورت دوره ای فروش را افزایش می دهد. و ارائه حمل و نقل رایگان برای یک دوره مشخص از زمان، این حس رو در کاربران سایت ایجاد می کند که زودتر از وب سایت شما خرید کنند تا آفر حمل و نقل تمام نشود و این منجر به فروش بیشتر می شود. البته این مورد را می توانید در بین همه رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.
۴- ایجاد عناوین جالب و توضیحات متا برای محصولات خود
در مورد اهمیت پیوند بهینه سازی موتورهای سه واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد:
• موتورهای جستجو در حال بازدید از فروشگاه شما هستند.
• آنها از عنوان و متا توضیحات متا برای معرفی شما در موتورهای جستجو استفاده می کنند
• لیست های خسته کننده منجر به دریافت کلیک های کمتر می شود.
می توانید بخش توضیحات متا را با یک سوال و یک پاسخ کوتاه به آن پر کنید. دقت کنید که توضیحات متا باید از ۱۵۵ کاراکتر کمتر باشد. این بخش گر چه کوتاه است اما برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.