طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

افزایش طول اسنیپت در نتایج جستجوی گوگل

گوگل به طور رسمی طول اسنیپت را در نتایج جستجو افزایش داد

گوگل تایید کرده است که تغییراتی را در نحوه نمایش اسنیپت در نتایج جستجو ایجاد کرده است. اسنیپت توصیفی برای هر صفحه از وب سایت است که در زیر آدرس URL در نتایج ارگانیک جستجو نمایش داده می شود تا نشان دهد که این نتیجه به کوئری جستجو مرتبط است.

سخنگوی گوگل بیان کرده است که:

اخیرا تغییراتی ایجاد کرده ایم تا اسنیپت ها توصیفی تر و مفیدتری ایجاد شود، تا به مردم کمک کنیم بفهمند چگونه صفحات به جستجوهایشان مرتبط هستند. در نتیجه اسنیپت ها به طور متوسط کمی طولانی تر می شوند.

در اینجا تصویر یک اسکرین شات موجود است که بخش توصیف (description) اسنیپت را در نتایج جستجوی گوگل هایلایت کرده است:

طول_اسنیپت_در_نتایج_جستجو_گوگل

RankRanger این مورد را ردیابی کرده است و با توجه به ابزارهایش، طول اسنیپت از ۱۶۰ کاراکتر تا تقریبا ۲۳۰ کاراکتر به طور متوسط ​​افزایش یافته است. در اینجا نمودار رشد آمده است:

نمودار_افزایش_طول_اسنیپت_گوگل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تیکت پشتیبانی