طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

بازاریابی بصری برای کمپین های تبلیغاتی

امروزه پلت فرم های شبکه های اجتماعی محبوب تر از همیشه هستند. پینترست و اینستاگرام اینترنت را با تصاویر غرق کرده اند، به طوری که تعداد پست های دیداری دو برابر تعداد پست های نوشتاری است. یوتیوب، vimeo و سایت های پیوند ویدئویی بسیاری که مراکز عمده فعالیت هستند، تخمین زده اند که کاربران 29 درصد کل زمان صرف شده در اینترنت را به تماشای ویدئو می گذرانند.

  • از تصاویر موجود استفاده کنید.

بسیاری از کسب و کارها تصور می کنند که بازاریابی بصری به ایجاد محتوای بصری کاملا جدید نیاز دارد. رسانه های بصری می تواند یک فرمت مفید برای کشف ایده های جدید باشد، اما از تصاویر موجود چشم پوشی نکنید. شرکت شما ممکن است در حال حاضر عکس ها، فیلم های کوتاه، اینفوگرافیک ها و سخنرانی هایی را داشته باشد که به راحتی برای شبکه های اقتباس می شوند.

یک لیست کامل از فایل های تصویری که با انها کار می کنید ایجاد کنید، سپس نقشه ای از محتوایی که هدف کمپین تبلیغاتی بصریتان است را ترسیم کنید. بعد از آن شما قادر به شناسایی شکاف ها و فرصت ها برای ایجاد محتوا در آینده خواهید بود.

روش دیگر این است که از محتوای موجود به عنوان پایه ای برای توسعه محتوای بصری استفاده کنید. منابع مفید ممکن است هر چیزی از سخنرانی ها گرفته تا داده های دیجیتال باشند.

این مواد می تواند به عنوان پایه ای برای تیزر تبلیغاتی، اینفوگرافیک و تصاویر برای پینترست و دیگر سایت های تبلیغاتی استفاده شود.

  • داستان سرایی تصویری انجام دهید.

کار سختی است اگر بخواهیم با تصاویر استاتیک محصولات، در طولانی مدت با مخاطبان تعامل داشته باشیم. بسیاری از کمپین های خلاق، داستان شرکت یا محصول را از طریق یک فرمت تصویری برای مخاطبان بیان می کنند. مثلا اگر شما یک ماسکوت دارید که اتفاقات جذابی پیرامون آن می افتد، طرفداران در شبکه های اجتماعی مشتاق خواهند شد که داستان های آن را دنبال کنند.

روش دیگر می تواند سریالی از محصولات باشد که توسط مشتریان مورد استفاده قرار گرفته است. فیلم کوتاهی از مصاحبه با مشتریان، مدیران و کارمندان نیز می تواند به یک روایت جذاب تبدیل شود.

  • در دنیای تصاویر با الگوهای رفتاری غرق شوید.

اگر شما وقت زیادی را در فیس بوک یا پینترست صرف می کنید، با نقل قول ها، تصاویر شکفت انگیز و جذابی روبرو می شوید که به یک برند لینک شده اند، این گونه تصاویر را می توانید از سایت canva.com و یا توسط یک طراح ایجاد کنید.

 

  • پویایی جامعه را درک کنید.

هر جامعه بصری قوانین ضمنی و صریح خود را دارد. به عنوان مثال، اگر شما تلاش می کنید که با اینستاگرام جذبه ای بدست آورید این به شما کمک می کند که از چه نوع تصاویری در این محیط استفاده کنید. معمولا تصاویری مورد توجه هستند که از افکت های هنری به صورت خلاقانه در آنها استفاده شده باشد.

باید تصاویر و فیلم های خود را با فرهنگ آن سایت متناسب سازید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنید.

اکثر کارآفرینان و کسب و کارها در مورد جایی که داستان تصویری برند خود را مطرح می کنند، مطمئن نیستند. شاخصه هایی هستند که به ورای تصاویر استاتیک، آزمایش با حالت های مختلف داستان سرایی فکر می کنند و به یاد داشته باشید که تحقیقات، راهنمایی و مشتری می تواند به عنوان پایه ای برای کمپین های تبلیغات بصری موفق، خدمت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.