robots_txt
Robots.txt و اهمیت آن
۱۲/۱۰/۱۳۹۵
سئو_موبایل
بهینه سازی رتبه وب سایت برای تلفن های هوشمند
۱۲/۱۰/۱۳۹۵
فروش_اینترنتی

هدف از طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری، تبدیل بازدیدکننده به مشتری است که این خود موجب افزایش فروش اینترنتی می شود. اگر قصد دارید وب سایت شما به سوددهی کسب و کار شما کمک کند، باید در کنار دیگر انواع بازاریابی بر روی بازاریابی اینترنتی هم تمرکز کنید. همانطور که می دانید هدف از بازاریابی اینترنتی افزایش بازدیدکننده، جلب اعتماد و کسب رضایت مشتریان است.

در ادامه به مهمترین عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی می پردازیم:

۱- بهینه سازی سرعت لود وب سایت:

زمان لود شدن وب سایت تاثیر مستقیمی بر جذب مخاطب دارد. اگر وب سایت شما دیر لود شود، ممکن است کاربران به سرعت وب سایت شما را ترک کنند. که این موجب از دست دادن مشتری می شود. شرکت آریا سامانه، با ارائه مشاوره در زمینه بهینه سازی وب سایت می تواند به شما کمک کند تا از این لحاظ وب سایتی بهینه داشته باشید.

۲- بهینه سازی برای نمایش در مرورگرهای مختلف:

مرورگرهای مختلف، دستورالعمل های مختلفی برای کدهای نوشته شده برای وب سایت ها دارند. اگر وب سایت شما با مرورگرهای مختلفی که مورد استفاده عموم مردم است (مانند فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و …) سازگاری نداشته باشد، ممکن است تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید. بنابراین وب سایت شما باید از لحاظ نمایش در مرورگرهای مختلف سازگاری داشته باشد.

۳- قابل اعتماد بودن وب سایت:

برای جلب اعتماد مشتریان در هنگام خرید اینترنتی باید با کسب مجوز نماد اعتماد الکترونیک و استفاده از درگاه های بانکی، امنیت سایت خود را بالا ببرید. از جمله خدمات شرکت آریا سامانه، دریافت مجوزهای لازم در این خصوص برای مشتریان خود می باشد.

۴- محتوای غنی

محتوای وب سایت شما باید علمی و غنی باشد که بتواند تاثیر خود را بر روی بازدیدکننده بگذارد. سعی کنید در مورد محصول، توضیحات تخصصی بگذارید و از این طریق باعث جذب مشتری شوید. هر چقدر مطالب شما فنی تر باشد، مشتری راحت تر به شما اعتماد می کند.

۵- مقالات آموزشی رایگان:

گذاشتن مقالات آموزشی و فنی معتبر، موجب افزایش بازدیدکننده می شود. همچنین از این طریق می توانید با کاربر تعامل برقرار کنید و او را ترغیب به خرید کنید.

۶- بخش نظرات کاربران: بخش نظرات کاربران را فعال کنید. خواندن نظرات دیگر کاربران در فروشگاه های اینترنتی یکی از عوامل افزایش فروش است.

۷- افزایش ترافیک وب سایت:

شما باید بتوانید دو دسته از کابران را به بازدید سایت خود ترغیب کنید: یکی بازدیدکنندگان جدید که معمولا از طریق موتورهای جستجو یا تبلیغات شما را پیدا می کنند، دوم مشتریان سابق. برای این کار می توانید به صورت دوره ای مطالبی را برای بازدیدکنندگان در وب سایت قرار دهید.

۸- تبلیغات:

برای تبلیغات محصولات وب سایت روش های زیادی وجود دارد. از جمله تبلیغ در وب سایت های پر بازدید، تبلیغ کلیکی گوگل و … شرکت آریا سامانه در زمینه اجرای این نوع تبلیغات می تواند به شما مشاوره های موثری ارائه کند.

۹- ارائه ضمانت نامه:

چنانچه محصولاتی که در وب سایت خود می گذارید، دارای ضمانت نامه باشند، مشتریان بیشتر از شما خرید می کنند.

۱۰- مشاوره آنلاین:

اگر در وب سایت خود بخشی را به منظور مشاوره آنلاین در نظر بگیرید، تاثیر زیادی در جهت تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل خواهد داشت. در هنگام پاسخ به سوالات مشتریان می توانید از مزایای محصولات خود و رفع نیاز مشتری صحبت کنید.

پاسخ دهید