طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

قوانین و مقررات

این توافقنامه توسط و ما بین مجموعه فناوری اطلاعات آریا سامانه از یک طرف و شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما) که در این توافقنامه “مشترک” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده می‌شود از طرف دیگر، تنظیم شده و قابل‌اجرا می‌باشد. ورود به سایت آریا سامانه،خرید هر یک از خدمات و یا محصولات آریا سامانه، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان آریا سامانه و یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با آریا سامانه و تمامی پیمانکاران، نمایندگان، کارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعه‌های آریا سامانه مستلزم پذیرش تمامی بخش‌های این شرایط و قوانین می باشد. در صورت خرید و یا سفارش هر کدام از محصولات و خدمات آریا سامانه شما این شرایط و قوانین را پذیرفته‌اید.

این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه و قرارداد در ۳۹ ماده تنظیم شده و به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید.

۱- توافقنامه
مشترک متعهد می‌شود که تمامی بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات آریا سامانه را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده می‌کند و از مزایای آن بهره می‌برد، اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات آریا سامانه انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی آریا سامانه مسترد نمی‌گردد (به استثنای موارد بند ?? این توافق‌نامه). مشترک می‌پذیرد که در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات آریا سامانه مسئول خواهد بود که این موضوع را به آریا سامانه اطلاع دهد.

۲- منابع سرور
هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram ،HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال گردد. آریا سامانه بسته به شرایط سرور تعیین‌کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچ‌گاه سرویس کاربر نباید باعث ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد. آریا سامانه در تمامی موارد این موضوع را با اخطار قبلی انجام می‌دهد تا وب سایت کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد آریا سامانه بدون اخطار قبلی سرویس کاربر را برای بیست و چهار ساعت متوقف خواهد نمود و سپس اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال می‌نماید تا کاربر نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید. در صورت تکرار این موضوع سرویس کاربر به طور کامل و برای همیشه قطع خواهد شد. کاربر می‌پذیرد آریا سامانه تنها مرجع تعیین حدود استاندارد مورد بحث در این ماده می‌باشد.

۳- خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپم
ارسال ایمیل انبوه از سرویس های آریا سامانه ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل با تعداد بیش از کاربرد متعارف یک کاربر معمولی اینترنت در روز می‌باشد . ارسال ایمیل تبلیغاتی حتی برای یک‌بار از تمامی سرویس های آریا سامانه ممنوع است. ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می‌کند ممنوع می‌باشد. همچنین هر وب سایت نمی‌تواند بیش از پانصد ایمیل در روز ارسال کند و این ایمیل‌ها به هیچ عنوان نباید شامل ایمیل‌های (تبلیغاتی ، خبرنامه ، اطلاع‌رسانی جمعی یا گروهی یا عمومی و یا انفرادی ) باشد. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از صد ایمیل در روز دارد این موضوع حتماً باید قبلاً به تأیید آریا سامانه رسیده باشد. کاربر می‌پذیرد آریا سامانه تنها مرجع تعیین کاربرد متعارف مورد بحث در این ماده می‌باشد.

۴- انتقال به غیر
مشتریان نمی‌توانند پیش از دریافت مجوز کتبی از شرکت آریا سامانه، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هر یک از محصولات و خدمات آریا سامانه را به دیگری واگذار نموده یا وکالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات آریا سامانه نسبت به عین ، بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی ، رهنی ، اجاره‌ای ، شرطی ، صلح حقوق ، اقرار ، وکالت ، وصیت و حق تقسیم اموال تنها با اجازه کتبی آریا سامانه امکان‌پذیر می‌باشد. در صورت انجام هر نوع نقل و انتقال بدون اجازه کتبی آریا سامانه نقض این تعهدنامه رخ داده است و دریافت‌کننده محصولات و خدمات دارای هیچ‌گونه حقی نبوده و کاربر انتقال‌دهنده مسئول خواهد بود.

۵- اطلاعات صحیح
مشترک موافقت می‌نماید که با به‌روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات آریا سامانه اطلاعات صحیح در اختیار آریا سامانه قرار دهد و آریا سامانه برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه‌شده توسط مشترک استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی که ارائه می‌دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا آریا سامانه شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد آریا سامانه به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید. در صورتی که کاربر از ابتدا اطلاعات ناصحیح و یا ناقص وارد نماید نقض شرایط این توافقنامه رخ داده است و هنگامی که آریا سامانه از این امر آگاهی یابد سرویس کاربر را برای همیشه قطع خواهد شد و کاربر حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۶- امنیت حساب
مشترک متعهد می‌گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب‌های خود در آریا سامانه را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد کاربر باید سریعاً به آریا سامانه اطلاع دهد.بدیهی است آریا سامانه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام‌شده نمی‌پذیرد.مشترک می‌بایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. لازم به یادآوریست که دسترسی غیرمجاز افراد دیگر به حساب کاربر می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری گردد.

۷- تهدید علیه آریا سامانه
چنانچه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم مشترک از محصولات و خدمات آریا سامانه منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیرمستقیم علیه آریا سامانه گردد، آریا سامانه مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس‌دهی به مشترک خود خاتمه دهد.

۸- مالکیت معنوی
کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی آریا سامانه متعلق به آریا سامانه است. مشترک موافقت می‌کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی‌شود و متعهد می‌شود که هیچ‌گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد کرد. مشترک درک و موافقت می‌کند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقت‌نامه، سایر رویه‌ها و وب سایت آریا سامانه مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و آریا سامانه صادرکننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد، همچنین مشترک درک و موافقت نموده است که از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده‌شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح کتبی از آریا سامانه یا صادرکننده امتیاز آن منع شده است. هیچ‌گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر به وسیله این توافق‌نامه به مشترک واگذار نشده است.

۹- ضامن تعهدات
مشترک یا هر شخص دیگر که به نمایندگی از مشترک این توافقنامه را با عمل ورود به سایت آریا سامانه یا تهیه هر یک از سرویس های آریا سامانه یا انجام هرگونه معامله و یا تراکنش با آریا سامانه و یا عمل تأیید در مراحل خرید، به صورت الکترونیکی امضا می‌نماید، بدین وسیله اعلام می‌کند و متعهد می‌شود که داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه می‌باشد و هیچ‌ یک از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد می‌شود که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وکیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد کرد و تضمین می‌نماید تمامی مفاد این قوانین را مطالعه نموده و درک کرده است.

۱۰- پرداخت غرامت
مشترک توافق می‌کند که از آریا سامانه ، پیمانکاران، نمایندگان، کارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق‌الوکاله که ناشی از ادعا، عملکرد و یا تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشترک (شامل نمایندگان مشترک و یا هر فرد دیگر که از اشتراک، محصولات یا خدمات مشترک با و یا بدون اجازه مشترک، استفاده از خدمات و محصولات که مشترک از آریا سامانه خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامه‌های موجود در این توافقنامه باشد، محافظت کرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترک موافقت می‌نماید که از آریا سامانه در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق‌الوکاله که ناشی از نقض ضمانت‌ها ذکر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملکرد خلاف از جانب مشترک، هر ادعایی مبنی بر اشتراک شما به کپی‌رایت ، علامت تجاری، حق مالکیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت کرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامت‌هایی است که مشترک از طرف خود پرداخت می‌نماید.

کاربر موافقت می‌کند که در هر شرایطی سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف شامل مراجع قضایی و یا هر مرجع رفع اختلاف دیگر به نفع کاربر برای هر یک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط کاربر به آریا سامانه بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت. تمامی مشتریان ، کاربران و مشترکان آریا سامانه موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز نباید هیچ‌کدام از محصولات و یا خدمات آریا سامانه را تهیه نمایند.

۱۱- اقدام قانونی علیه آریا سامانه
کاربران آریا سامانه تعهد می‌نمایند چنانچه شکایتی علیه آریا سامانه در حال اجرا یا ارسال داشته باشند قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه تصویر کارت ملی از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی آریا سامانه را از این موضوع مطلع گردانند و آریا سامانه فرصت دارد طی حداکثر ۷ روز کاری پس از دریافت نامه مذکور تلاش نماید تا شاید بتواند از طرق فنی و غیر فنی مورد کاربر را رفع نماید. قصور از جانب مشترک در مورد ارسال این اطلاعیه به آریا سامانه به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود و بر اساس شرایط نقض توافقنامه اقدام خواهد شد. همچنین هیچ روشی غیر از پست سفارشی جهت این اطلاعیه مورد قبول نمی‌باشد.

۱۲- ابلاغ های قانونی
کلیه ابلاغ‌ها و اعلانات عمومی آریا سامانه در وب‌سایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض شرایط سرویس به پست الکترونیک مشترک ارسال می‌شوند. اعلانات و ابلاغ‌های مشترک به آریا سامانه از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی ارسال گردد. در تمامی موارد عدم دریافت ایمیل ارسال شده توسط کاربر پذیرفته نمی باشد.

۱۳- عناوین
عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد می‌بایست مرجع عملکرد قرار گیرند.

۱۴- توافقنامه کامل
توافقنامه حاضر شامل رویه‌ها و توافقنامه‌هایی که در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد کامل و تنها قرارداد بین مشترک و آریا سامانه برای محصولات و خدمات آریا سامانه تلقی می‌گردد.

۱۵- تفکیک‌پذیری
بخش‌های این قرارداد تفکیک‌پذیر می‌باشند. در صورتی که بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیک‌ترین شکل به متن اصلی تفسیر می‌گردد و سایر قسمت‌ها و شرایط توافقنامه به طور کامل لازم‌الاجرا هستند.

۱۶- سلب اختیار
عدم اجری بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه‌های ضمیمه آن توسط آریا سامانه در مقابل مشترک یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از آریا سامانه نمی‌باشد.

۱۷- وضعیت اضطراری
آریا سامانه همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه مشکلات فنی و غیر فنی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل آریا سامانه هر از چند گاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی آریا سامانه گردند. مشترک موافقت می‌نماید آریا سامانه را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند.

۱۸- خسارت و رفع مسئولیت
آریا سامانه تعهد می‌نماید تمامی خدمات ذکرشده در وب سایت را به کاربر ارائه دهد. تمامی خدمات آریا سامانه به همان شکلی که هستند ( AS IS ) ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه گارانتی(ضمانت) صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل آن‌ها نمی‌گردد. ضمناً هیچ‌گونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی‌عیب بودن، عدم قطعی، امنیت کامل و … ارائه نمی‌شود. همه ضمانت‌های غیر کتبی در مورد سرویس های آریا سامانه که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می‌باشند. آریا سامانه هیچ‌گونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی‌پردازد. آریا سامانه تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.

۱۹- اسکریپتها
قرار دادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع می‌گردد.

۲۰- نصب Chat room
Chat room ها معمولاً به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می‌کنند بنابراین امکان نصب آن‌ها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می‌بایست از سرویسهای اختصاصی آریا سامانه استفاده نمایند.

۲۱- IRC
انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای آریا سامانه اکیداً ممنوع بوده و آریا سامانه ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد

۲۲- پایگاه داده و ایمیل
حجم پایگاه داده و ایمیل تمامی سرویس های دارای این موارد درصد مشخصی از کل فضای پلان اختصاص‌یافته می‌تواند باشد. و هیچ کاربری حق استفاده بیش از این مقدار را ندارد و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از میزان مربوطه آگاهی پیدا نماید.

۲۳- موارد منع استفاده
استفاده از سرویس های اشتراکی آریا سامانه برای هر یک از موارد زیر اکیداً ممنوع می‌باشد و کاربر تعهد می‌نماید از سرویس اشتراکی خود برای هیچ‌کدام از عناوین زیر استفاده ننماید. در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر در سرویس های اشتراکی آریا سامانه سرویس کاربر مربوطه سریعاً و بدون هیچ اخطار قبلی قطع خواهد شد و تمامی مبلغ پرداختی کاربر به عنوان جریمه توسط آریا سامانه ضبط خواهد شد.
Spidering
Crawlering
Mailing Scripts
HYIP
Mailing lists
Hot-Linking
Proxy
Bit Torrent
AutoSurf, PTC, PTS ,PPC sites
IP Scanners
Port Scanners
Fraudulent Sites
Brute force Programs/Scripts/Applications
leeching

۲۴- استفاده غیر قانونی
کاربران متعهد می‌شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. به طور کل سرویسهای آریا سامانه می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیماً به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست):

قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
استفاده غیر قانونی از سرور و شبکه

مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی آریا سامانه حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می‌دارد. نمونه‌هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می‌شود: دسترسی یا استفاده غیرمجاز از داده‌ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب‌پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه‌شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه‌های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آن‌ها و…

۲۵- ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی
استفاده از سرویسها یا تجهیزات آریا سامانه برای ایجاد یا ارسال ویروس‌ها، کرم‌ها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

۲۶- مسائل جنسی
استفاده از سرویس های آریا سامانه برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده‌های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.

۲۷- ایجاد مزاحمت برای آریا سامانه و تمامی زیر مجموعه های آریا سامانه
در صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای آریا سامانه و تمامی زیرمجموعه‌های آن مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و یا اهانت و یا توهین به آریا سامانه مانند کارمندان ، وب سایت ، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) و تمامی زیرمجموعه‌های آن، سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و آریا سامانه فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. آریا سامانه تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

۲۸- نشر اکاذیب علیه آریا سامانه و تمامی زیر مجموعه های آریا سامانه
در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه آریا سامانه و تمامی زیرمجموعه‌های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به آریا سامانه به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و آریا سامانه فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. آریا سامانه تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

۲۹- اقدام علیه آریا سامانه و یا خسارت به آریا سامانه
در صورت هرگونه اقدام که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به صورت مالی و غیرمالی شامل (منافع ، اعتبار ، شهرت و …) آریا سامانه لطمه وارد نماید. سرویس کاربر سریعاً ، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به آریا سامانه خواهد بود. همچنین در صورتی که سرویس کاربر به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم موجب ایراد خسارت مالی و غیرمالی به آریا سامانه گردد کاربر مسئول جبران آن خواهد بود.

۳۰- حریم شخصی و اطلاعات محرمانه
به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه آریا سامانه تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می‌نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. آریا سامانه هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی‌پذیرد.

۳۱- مسئولیت کاربران
کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه‌شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر کاربران آریا سامانه احترام بگذارند. آریا سامانه حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. کاربر می‌پذیرد که آریا سامانه تنها مرجع تشخیص این موضوع می‌باشد و کاربر حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

آریا سامانه هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با داده‌ها و اطلاعات کاربر در سرویس های خود ندارد و مسئول حفظ ، نگهداری ، بروز بودن ، بازیابی و امنیت اطلاعات و داده‌ها شخص کاربر می‌باشد. در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی که توسط آریا سامانه و یا شخص ثالث رخ داده باشد و به واسطه آن اطلاعات کاربر دچار اشکال، عدم بروز بودن، ناقص بودن، لو رفتن ، مورد نفوذ قرار گرفتن، تخریب شدن و یا هر نوع ایراد دیگری گردید آریا سامانه هیچ‌گونه مسئولیتی نداشته و کاربر موظف می‌باشد از آخرین پشتیبان (بک آپ) خود که در خارج از سرویس های آریا سامانه نگهداری می‌شود استفاده نموده و اطلاعات خود را بازیابی نماید.

۳۲- اقداماتی که آریا سامانه در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد
تخطی از هر یک از شرایط درج‌شده در اینجا موجب قطع کامل و همیشگی سرویس کاربر می‌شود. آریا سامانه تنها تشخیص‌دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌باشد. در صورت عدم رعایت شرایط توافقنامه توسط کاربر آریا سامانه حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس‌دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. زمانی که آریا سامانه از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می‌کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی‌ها آریا سامانه بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع دائمی سرویس خاطی خواهد بود همچنین آریا سامانه در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد. آریا سامانه هیچ‌گونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به آریا سامانه خواهد بود.

۳۳- تغییرات در محصولات و خدمات آریا سامانه
آریا سامانه مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعویض، تغییر و یا تغییر در تنظیمات هرگونه برنامه، نرم‌افزار، داده، سخت‌افزار، تجهیزاتی که به واسطه آن‌ها به کاربران سرویس می‌دهد، اقدام نماید. این تغییرات ممکن است بر روی عملکرد برنامه‌های کاربران و محتویات سایت آن‌ها تأثیرگذار باشد.

۳۴- برنامه های جانبی
آریا سامانه همیشه سعی بر انتخاب و تهیه بهترین برنامه‌های مورد نیاز جهت سرویس‌دهی به کاربران خود را دارد با این حال هر یک از این برنامه‌ها ممکن است دارای اشکالات و نواقصی باشند که آریا سامانه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت علاوه بر این ممکن است برنامه مذکور کلیه نیازهای یک کاربر را برطرف نکند. مسئولیت استفاده از این برنامه‌ها بر عهده خود کاربر است.
ضمناً آریا سامانه هیچ تضمینی در رابطه با نصب شدن یک برنامه خاص که توسط آریا سامانه ارائه نشده است ارائه نمی‌دهد.

۳۵- حقوق مالکیت معنوی آریا سامانه
کلیه اشخاص اعم از کاربران آریا سامانه و غیره بدون مجوز کتبی آریا سامانه مجاز به استفاده کلی یا جزئی از مطالب مندرج در این وب سایت به هر شکل ممکن، نمی‌باشند. همچنین استفاده از نشان تجاری و نام “آریا سامانه” به هر نوع و با هر پسوند و پیشوند بدون مجوز کتبی ممنوع می‌باشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

۳۶- حداقل سن
کلیه کاربران آریا سامانه می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می‌بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می‌گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات آریا سامانه می‌باشد.

۳۷- شرایط خاص
آریا سامانه هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیرحقوقی دامنه و یا دامنه‌ها ، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی ، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی ، حملات و خرابکاری‌ها گسترده، مشکلات فنی ایجادشده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجادشده به واسطه شخص کاربر ، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های قانونی، دولتی ، حکومتی و بین‌المللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریم‌ها ، مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیت‌ها و دستورات و بخشنامه‌های دولتی و انواع سانسور ، فیلترینگ و قطع دسترسی داخلی و بین‌المللی را به عهده نمی‌گیرد در این موارد آریا سامانه هیچ‌گونه تعهدی نخواهد داشت و هیچ‌گونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. در این حالت کاربر باید تا زمان رفع مورد منتظر بماند.

۳۸- روشهای پرداخت
کلیه هزینه‌های مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حساب‌ها بر مبنای ریال ایران صادر می‌گردد. پرداخت‌ها به آریا سامانه به یکی از اشکال زیر صورت می‌گیرد:
– واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا در صورت حساب های صادره
– پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک کلیه پرداخت‌ها پس از تأیید توسط امور مالی آریا سامانه در پرتال کاربران، در اکانت کاربر ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پیگیری می‌باشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر وعدم دریافت تأییدیه کاغذی در سربرگ و ممهور به مهر شرکت توسط کاربر که موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای آریا سامانه ایجاد نخواهد شد.
– هزینه کلیه سرویس ها صرفاً به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد. آریا سامانه می‌تواند تا زمان تسویه حساب کامل ارائه سرویس را به تعویق بی اندازد.
– همچنین کاربر موظف به اطمینان از فعال شدن نهایی سرویس خود پس از پرداخت می‌باشد زیرا ممکن است به دلیل اختلال فنی سرویس کاربر پس از پرداخت فعال نگردد در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از طریق تماس با آریا سامانه نسبت به رفع نقص و یا اطمینان از فعال شدن سرویس اقدام نماید. لازم به ذکر است دریافت ایمیل، پیامک و یا اطلاعات موجود در ناحیه کاربری در این حالت معتبر نیست و زیرا ممکن است ایجاد اختلال فنی پس از به‌روزرسانی آن‌ها رخ داده باشد.

۳۹- تمدید
کلیه کاربران می‌بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر این صورت پس از پایان دوره هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی‌باشد.

آریا سامانه قبل از پایان مدت سرویس سعی خواهد نمود تا از طریق پیامک به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع‌رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچ‌گونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

تبصره ۱:
پرداخت فاکتور تنها نشان‌دهنده پرداخت شدن مبلغ از سوی کاربر می‌باشد و تأییدکننده تمدید سرویس نمی‌باشد. کاربران باید پس از پرداخت از تمدید قطعی سرویس خود مطمئن گردند و طی حداکثر ۲۴ ساعت از طریق ارسال تیکت بررسی به واحد پشتیبانی آریا سامانه (نحوه ارسال در بخش پشتیبانی سایت آریا سامانه توضیح داده‌شده است) از این موضوع مطمئن گردند زیرا ممکن است در مواردی به دلیل ایجاد اختلال فنی در سیستم پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر، سرویس کاربر تمدید نگردد و تنها فاکتور کاربر پرداخت گردد.