مشاوره بازاریابی اینترنتی

به دلیل رشد روز افزون بازاریابی ها و تبلیغات اینترنتی، تقریبا همه می دانند که باید از طریق فضای مجازی به سمت تجارت الکترونیک حرکت کنند. به همین دلیل بدون آگاهی و خودسرانه و یا مشاوره گرفتن از افراد غیرحرفه ای اقدام به خرید، طراحی یا پیاده سازی روش های تجارت الکترونیک می کنند که این موضوع باعث می شود نتایج مطلوبی برایشان حاصل نشود و به جای اینکه درآمدشان افزایش پیدا کند مخارجشان زیاد شود.
اینجاست که حضور مشاوران تجارت الکترونیک می تواند بسیار موثر واقع شود.

    • مشاور تجارت الکترونیک باید به اصول بازاریابی مسلط باشد.
    • تجربه کافی در زمینه بازاریابی و شناخت بازار داشته باشد.
    • تجربه کافی در زمینه پروژه های تجاری تحت وب داشته باشد.
    • با اصول مدیریت آشنا باشد.
    • دغدغه های مدیران را بشناسد و مشاوره واقع گرایانه ارائه کند.
    • فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خوبی بشناسد.
    • ایده پرداز خوبی باشد.
    • تجربه مدیریت داشته باشد.
    • و با مشاوران زبده دیگر در ارتباط باشد.
    • و …

مشاور تجارت الکترونیک می تواند مدلی با توجه به نوع کسب و کار و اهداف شرکتها ترسیم نماید و طبق این مدل به صورت هوشمندانه و مطابق اصول بازاریابی، مشاوره لازم جهت پیاده سازی کسب و کار اینترنتی را ارائه نماید و مسیری ترسیم کند تا تمام روش های پیاده سازی شده، موثر واقع شود تا بدین وسیله مجموعه بتواند بقای خود را تضمین و درآمدهای خود را افزایش دهد، مخارج را کاهش و به اعتبار خود بیفزاید.

مشاوره ساعتی

برای مشاوره ساعتی باید کارفرما اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود به مشاور بدهد. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

کارفرما می بایست فرم مخصوص مشاوره ساعتی را پر کند. (اینجا را کلیک کنید)

مشاوره در محل شرکت کارفرما یا مشاور صورت می گیرد.

در صورت لزوم حداقل یک جلسه بازدید از محل شرکت، کارخانه یا … صورت می پذیرد.

در نهایت مشاوره به صورت مکتوب یا شفاهی به کارفرما ارائه خواهد شد.

** در صورتی که سوال کارفرما در رده سواات عمومی باشد، نیازی به موارد بالا نیست و مشاوره به صورت عمومی برگزار می گردد.

مشاوره آنلاین

لطفا برای مشاوره آنلاین فرم درخواست مشاوره را از اینجا پر کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگو خواهند بود و با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره بازاریابی اینترنتی به صورت دائم

نحوه اجرای قرارداد بدین صورت است که مشاور برای اینکه بتواند با مجموعه کارفرما، آشنایی کامل پیدا کند لازم است هر دو هفته حداقل یک جلسه در محل شرکت کارفرما حضور پیدا کند تا بدین طریق وارد بطن کار شده و کاملا در جریان کار قرار بگیرد.

لازم است تا حداقل یک نیروی آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور دائم در محل شرکت کارفرما و زیر نظر مشاور مشغول به کار شود.

فعالیت هایی که نیروی مستقر در محل شرکت کارفرما انجام می دهد، تماما در راستای بازاریابی و تجارت الکترونیک بوده و صرفا حضور ایشان در آن محل بابت سهولت در انجام کارها و کاهش هزینه ها برای کارفرما می باشد. در صورتی که کارفرما تمایلی به استخدام این نیرو نداشته باشد، شرکت آریا سامانه می تواند کلیه امور تبلیغاتی را به عهده بگیرد.

Notice: Trying to get property of non-object in /home/samanir/domains/ariasamaneh.ir/public_html/wp-content/plugins/shortpixel-image-optimiser/class/wp-short-pixel.php on line 252