طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

۷ دلیل برای ضرورت بخش وبلاگ کسب و کارهای آنلاین

۷ دلیل برای اینکه هر سایت تجارت الکترونیک (کسب و کار) نیاز به بخش وبلاگ دارد.

۶۷ درصد بیشتر منجر به هدایت کاربران به وب سایت شما می شود. این مزیت سایتهایی است که بخش وبلاگ دارند.
برای نشان دادن قدرت وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا، وب سایت https://www.demandmetric.com آمار قابل توجهی را گردآوری کرده است که نشان می دهد که چگونه وبلاگ برای وب سایت های تجارت الکترونیک موثر است:

  1. بازاریابی محتوا سه برابر بیشتر از بازاریابی سنتی، به ازای پرداخت هر دلار، منجر به جذب مشتری و فروش می شود.
  2. ۶۰ درصد از مردم پس از خواندن اطلاعاتی راجع به محصول، آن را پیگیری و برای خریدش اقدام می کنند.
  3. ۹۰ درصد از خرده فروشان معتقدند که محتوای سفارشی مفید واقع شده است.
  4. ۸۲ درصد از مشتریان پس از خواندن محتوای سفارشی درباره یک برند احساس مثبت تری پیدا کرده اند و ۷۸ درصد از مشتریان پس از اینکه از آن برند استفاده می کنند با آن برند ارتباط برقرار می کنند.

اگر شما قبلا به این مورد شک داشتید، این یک گواهی کاملا معتبر است که وبلاگ ها تنها برای معرفی غذاها، نوشتن خاطرات سفر یا دل نوشته نیستند. در حقیقت، عدم به کارگیری بازاریابی محتوا مثل وبلاگها، برای ما لیست بدترین چالش های تجارت الکترونیک را ایجاد میکند.

پس آن چگونه کار میکند؟ بخش وبلاگ یک سایت تجارت الکترونیک، کاملا منطقی عمل می کند اگر شما آن را مانند قطعات پازل در کنار هم بچینید و تمامی مراحل را به درستی انجام دهید.

در اینجا ۷ دلیل برای اینکه هر وب سایت تجارت الکترونیک به بخش وبلاگ نیاز دارد را معرفی می کنیم:

  • سئو SEO

  • در بنیادی ترین سطح، بخش وبلاگ سایت فرصتی را برای پر کردن سایتتان از کلمات کلیدی غنی فراهم می کند. یک پست وبلاگ که به خوبی نوشته شده، یک شبکه قوی است برای گرفتن خریداران متمرد با سوالاتی است که شما به آنها از طریق وب سایتتان پاسخ می دهید.

    افزایش_فروش_از_طریق_سایت

    علاوه بر این، وبلاگ ها با گذشت زمان قوی تر برای سئو می شوند. ایده این است که هر چه بیشتر در وبلاگتان بنویسید، افراد جدید بیشتری جذب سایت شما می شوند، کسانی که بر میگردند و مطالب قدیمی تر را می خوانند که تاثیرات بسیار مهم و قوی بر روی سئوی سایت شما می گذارد و باعث می شود که افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند. این مورد انگیزه ای برای شروع یا بهبود بخش وبلاگ سایت شما در اسرع وقت می باشد.

  • کمک در تصمیم گیری برای خرید
  • احتمالا شما به مطالعه علمی بالا نیازی نداشتید تا به مشتریانتون که پیش از خرید سوالاتی داشته اند پاسخ دهید- هر کسی که حتی یک روز خرده فروشی کرده باشد این مورد را می داند. و در حالیکه فروشگاه های بسایر لوکس بهترین و لاکچری ترین فروشندگان را دارند، سایت های تجارت الکترونیک درگیر هستند برای پیش بینی کردن و پاسخ دادن به سوالات مشتریان حتی قبل از اینکه آنها برای خرید کردن وارد شوند. اینجا جایی است که محتوای وبلاگ مثل نقد و بررسی ها، راهنماهای خرید، و نمودارهای مقایسه ای به کمک می آیند. این پست های وبلاگ خیلی بیشتر انجام می دهند نسبت به اینکه فقط کمک کمک کنند تا مشتریان یک قدم به فروش نزدیک تر شوند، آنها همچنین مشتریان را از سایت های تجارت الکترونیک دیگر که قادر به پاسخگوییشان نیستند، جذب می کنند.

  • رسیدن به مشتریان جدید
  • وبلاگ ها یکی از بهترین تاکتیک ها برای شناساندن برندها و پراوازه کردن نامتان می باشد. یک مقاله آموزنده یا سرگرم کننده در وبلاگ که به دل خواننده می نشیند، تاثیرش را زمانی می پردازد که در آینده قصد خرید آنلاین دارد و وب سایت شما را به یاد می آورد.

    برخی مقالات با کیفیت بالا خوانندگان را تحت تاثیر زیادی قرار می دهند که باعث می شود آنها آن پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این فقط تبلیغ آزاد در میان مخاطبان جدید نیست، بلکه اثبات اجتماعی و رأی اعتماد از طرف کسی است که چشم انداز جدید آن را می داند. برای اولین بار این چطور است؟

  • انسانی کردن یا منعطف کردن برندها
  • از میان آمارهای بدست آمده، اشاره شده است که مردم هم از روی علاقه فکر می کنند و هم با برندهایی که محتوای سفارشی دارند یک رابطه ایجاد می کنند.

    وبلاگ ها سخنگوی وب سایت تجارت الکترونیک شما هستند. شما دیگر یک فروشنده حضوری که در حال حاضر شخصیتی با نظرات خود، سبک، لحن، و حس شوخ طبعی می باشد نیستید. وبلاگها مکالمه ای را با مشتریان برقرار می کنند که به طور طبیعی آنها درک میکنند.

  • وبلاگ ها دلالت بر قدرت، تسلط و تخصص شما دارند
  • اگر شما به طور منظم پست هایی را در وبلاگ خود، درباره صنعت و پیشه خود منتشر کنید شما به عنوان یک متخصص در آن موضوع شناخته می شوید. اگر شما به سوالات کشانی که برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه کرده اند پاسخ دهید، احتمالا زمانی که انها سوالات مشابهی داشته باشند مجددا به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

    قدرت_برند_سایت

    به طور مثال اگر شما یک سایت معماری و دکوراسیون داخلی باشید و مقالاتی را درباره معماری مدرن در وب سیات خود منتشر کنید، چنانچه یک طراح معمار آماتور برای اولین بار که به سایت شما مراجعه میکند از مقاله شما لذت ببرد، هر بار که بخواهد پروژه ای را انجام دهد برای گرفتن ایده و الهام، به وب سایت شما مراجعه خواهد کرد.

  • ارتباط با برندهای دیگر را باز می کند
  • تنها داشتن یک وبلاگ فرصت همکاری با برندهای دیگر را ایجاد می کند. تبادل مقاله/ارسال پست مهمان یکی از تاثیرگذارترین تاکتیک ها برای ساخت لینک است و این از مهم ترین مواردی است که ما در ضروری ترین تکنیک های ساخت لینک در سال ۲۰۱۷ به آن اشاره کردیم. ارسال پست مهمان یکی از درست ترین روش ها برای گسترش نام شما در سراسر وب می باشد.

  • انتشار اخبار درباره محصولات و پیشرفت های آنها
  • بیایید هدف ذاتی وبلاگ ها را فراموش کنیم: ارتباطات. در هسته شان، وبلاگ ها یک راه برای به اشتراک گذاشتن اخبار، نظرات و ایده ها هستند، برای تجارت اکترونیک این به معنی توسعه و گسترش اخبار درباره محصولات و پیشرفت هایی که در آنها صورت گرفته می باشد.

    وبلاگ ها خیلی خوب عمل میکنند وقتی که یک نمونه جدید یا کمتر شناخته شده از محصول تولید می شود و باعث ایجاد شگفتی در رونمایی محصول می شوند. شما حتی مجبور نیستید درباره آیتم خبری منتشر کنید، کافی است یک تبلیغات کوچک یا پنجره پاپ آپ برای اطلاع دادن به خواننده داشته باشید.

1 نظر
  1. اپل مشهد می گوید

    ممنون بابت پست خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.