15 نکته درباره عادات مشتریان در هنگام خرید آنلاین

کمپین_بازاریابی_تصویری
بازاریابی بصری برای کمپین های تبلیغاتی
1395-11-19
AI_SEO_هوش_مصنوعی_گوگل
هوش مصنوعی چگونه SEO را تغییر می دهد؟
1396-05-02
خرید_آنلاین

این روزها، صاحبان کسب و کارهای تجارت آنلاین به خوبی بر روی رفتارهای مشتریان مطالعه می کنند تا بتوانند روشهای جدیدی را برای هدف قرار دادن مشتریان آنلاین بدست آورند و به رشد کسب و کارشان کمک کند. در اینجا 15 عادت خرید آنلاین که هر صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک باید بداند را معرفی می کنیم.

  • اغلب مشتریان ترجیح می دهند که محصولات آنلاین را با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت های خود خرید کنند. به این ترتیب، صاحبان کسب و کار آنلاین باید بر روی توسعه وب سایت در حالت ریسپانسیو تمرکز کنند. مقاله ای در Wired پیش بینی کرده است که در طول چند سال آینده به دلیل “افزایش قدرت پردازش، عمر بهتر باتری، بهبود سرعت شبکه و اندازه بزرگتر صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه” مصرف کنندگان به جای استفاده از لپ تاپ و دسکتاپ، به سرعت به سمت استفاده از گوشی های هوشمند روی می آورند.
  • مصرف کنندگان ترجیح می دهند که از طریق موبایل به فروشگاه آنلاین سر بزنند چرا که می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و از فرایند خرید آسان لذت ببرند.همچنین در نسل جوان که بیشتر خرید آنلاین انجام می دهند، موبایل بیشتر استفاده می شود. به همین دلیل اگر صاحبان کسب و کارهای آنلاین وب سایت خود را برای تلفن های هوشمند بهینه سازی نکرده اند، برای سود بردن از این فرصت خوب و مناسب باید آن را مورد توجه قرار دهند.
  • حدود یک سوم از مردم آمریکای شمالی به استفاده از کیف پول مجازی به جای کیف پول واقعی رای مثبت داده اند. 34 درصد از مصرف کنندگان که 25 تا 34 ساله هستند مایل به تغییر کیف پول مجازی/ موبایل به جای استفاده از کیف پول واقعی هستند.
  • درج نظرات برای محصولات بر خرید آنلاین محصولات بر روی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، 71 درصد مصرف کنندگان اعتقاد دارند که بررسی های آنلاین بر روی آنها تاثیر می گذارد به خصوص زمانی که قصد خرید محصولات الکترونیکی، اپلیکیشن، لوازم دکوری منزل و … را دارند. و به خصوص خانم ها، زمانی که می خواهند محصولی را به صورت آنلاین بخرند، بررسی های محصول تجارت الکترونیک به شدت بر روی تصمیم گیری آنهها برای خرید تاثیر می گذارد. در واقع، تنها 1 درصد از مصرف کنندگان اعتقاد دارند که بررسی های آنلاین برایشان مهم نیست.
  • در مقیاس جهانی، بیشترین محصولاتی که مصرف کنندگان آن را به صورت آنلاین خریداری می کنند، کتاب، موسیقی، فیلم و بازی های کامپیوتری است.
  • حدود 60 درصد مصرف کنندگان، حداقل یک بار در ماه و 24 درصد حداقل یک بار در هفته به صورت آنلاین خرید خود را انجام می دهند که از بین این افراد 30 درصد آنها مرد و 18 درصدشان زن هستند.
  • حدود 39 درصد خریداران آنلاین که خرید خود را با استفاده از گوشی هوشمند انجام می دهند، ترجیح می دهند که این کار را با استفاده از یک اپلیکیشن انجام دهند، در مقابل 61 درصد ترجیح می دهند که از مرورگر تلفن همراه استفاده کنند. در حالی که 31 درصد کسانی که از تبلت استفاده می کنند ترجیح می دهند خرید خو را از طریق اپلیکیشن انجام دهند و 69 درصدشان می خواهند این کار را با استفاده از مرورگر انجام دهند. در سال 2015، گوشی های هوشمند 33.7 درصد از ترافیک آنلاین را به خود اختصاص داده اند در حالیکه این رقم برای تبلت ها 12.4 درصد بوده است. با این وجود، 12.4 درصد از کل خریدهای انلاین توسط تبلت ها و 10.7 درصد از طریق گوشی های هوشمند صورت گرفته است. کاربران تبلتها به طور متسوط در هر خرید 98.59 دلار خرید کرده اند در حالی که این رقم برای کاربران گوشی های هومشند 92.37 دلار در هر خرید بوده است.

ادامه دارد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Notice: Trying to get property of non-object in /home/samanir/domains/ariasamaneh.ir/public_html/wp-content/plugins/shortpixel-image-optimiser/class/wp-short-pixel.php on line 252