طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

۵ تاکتیک جستجوی محلی برای پیش گرفتن از رقبا

۵ تاکتیک جستجوی محلی که احتمالا رقبای شما از آنها استفاده نمی کنند.

سئوی محلی – Lcal SEO رقابتی و قوی است. با بیشتر و بیشتر شدن رقابت کسب و کارهای محلی (رقابت کسب و کارها در یک منطقه مانند استان تهران و یا کشور ایران) برای دستیابی به three-pack محلی گوگل – و تبلیغات و دایرکتوری های آنلاین که درصد بسیار زیادی از باقی ماندن در صدر SERP را اشغال می کند – استراتژی سئوی محلی شما باید تهاجمی باشد.
بنابراین چه کاری میتوانید انجام دهید تا نسبت به رقبای خود رتبه بالاتری را به دست آورید خصوصا زمانیکه اصول اولیه سئو را به خوبی رعایت نکرده اید؟ یک روش استفاده از تاکتیک های سئوی محلی است که ممکن است رقبای شما در مورد آن چیزی نمی دانند و یا از آن استفاده نمی کنند. در اینجا پنج تاکتیک سئوی محلی را معرفی می کنیم تا به شما کمک کنید که از رقبای خود پیشی بگیرید.

پست های گوگل

در ابتدا هر کسب و کار محلی باید لیست Google My Business (GMB) خودشان را مطالبه کنند. این کار باید حتما انجام شود و غیر قابل مذاکرده است. اگر شما لیست Google My Business خود را مطالبه نکنید اساسا به عنوان یک کسب و کار انلاین نیستید! (البته کمی اغراق کرده ام، اما نداشتن لیست GMB به طور چشمگیری شانس شما را برای نمایش در نتایج جستجوی محلی کاهش می دهد).
از بین رقبایتان که لیست Google My Business را دارند احتمالا تعداد بسیاری فقط آن را ایجاد کرده اند و بعد از آن هم فراموشش کرده اند. با این حال اگر یک لیست GMB ایجاد کنید و با آن کار نکنید مانند این است که یک خانه بخرید و آن را خالی رها کنید. شما می توانید با استفاده از این سرویس کارهای بسیاری انجام دهید و با هوشمندی بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.
گوگل نسبت به چگونگی شما و مشتریانتان که با لیست GMBتان درگیر می شوند بینشی قو دارد و به طور کلی فعالیت بیشتر و ارتباط با مشتری از این طریق این مورد را بهبود می دهد. آیا کسی از گزینه click-to-call تلفن هوشمند خود استفاده می کند؟ آیا یک مشتری بالقوه با استفاده از ویژگی جدید Q&A از شما درخواست می کند؟ آیا به سوالش پاسخ دادید؟ آیا ساعت های کاریتان را برای روزهای تعطیل به روز کرده اید؟ آیا تصاویری از کسب و کار و یا کارمندانتان آپلود کرده اید؟
و آیا شما از بخش Google Posts استفاده می کنید؟
پست های گوگل تقریبا مشابه مینی تبلیغاتی همراه با تصویر، توضیح، پیشنهاد (آفر)، URL صفحه فرود و … هستند. شما می توانید پست هایی ایجاد کنید که به مشتریان بالقوه در مورد یک محصول یا خدمات، محصولاتی که به زودی می آیند، آفرهای مربوط به تعطیلات، اطلاع رسانی در مورد رویدادهایی که شما خواهید داشت و …، اطلاع رسانی کند. فروش فوق العاده دارید؟ یک پست در مورد آن ایجاد کنید. کد تخفیف دارید؟ یک پست در مورد آن ایجاد کنید و از این طریق کد تخفیف را به مشتریانتان ارائه کنید و آنها را به وب سایت خود هدایت کنید.
ایجاد پست کار راحتی است. به سادگی به داشبورد Google My Businessتان لاگین کنید و در سمت چپ شما گزینه Posts را می بینید. بر روی آن کلیک کنید و اولین پست خود را ایجاد کنید!

گوگل_پست
اگر پستی در مورد رویداد آینده، تخفیف، پیشنهاد ویژه، محصول یا خدمات ایجاد می کنید، سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و یا نام شهرتان در copy پست خود استفاده کنید. یک پست قانع کننده و جذاب ایجاد کنید تا افرادی که لیست GMB شما را می بینند راغب شوند که برای خواندن ادامه مطلب بر روی پست کلیک کنند. (به یاد داشته باشید که گوگل این واکنش کاربران را رصد می کند).

ایجاد_پست_گوگلانتشار_پست_گوگل

پس از اینکه پست خود را ایجاد کردید، در اینجا لیست GMB تان را خواهید دید:

پست_گوگل
برای اطمینان از اینکه پست ها به موقع است، گوگل پست ها را پس از هفت روز حذف می کند (یا اگر رویدادی راه اندازی کنید، پست پس از گذشت تاریخ رویداد حذف خواهد شد). گوگل یک ایمیل یادآوری ارسال می کند تا یک پست جدید ایجاد کنید.

ایمیل_یادآوری_پست_گوگل

ادامه دارد …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تیکت پشتیبانی