طراحی وب سایت و سئو حرفه ای-مشاور و مجری بازاریابی اینترنتی و وب برندینگ-طراحی وب سایت-سئو وب سایت-بازاریابی اینترنتی-09158983103

۸ تغییر عمده در روند تکامل سئو در سال ۲۰۱۸

۸ تغییر عمده در روند توسعه سئو که در سال ۲۰۱۸ حکمرفا خواهد بود.

با بیش از ۲۰۰ فاکتور در الگوریتم های گوگل، سئو یک علم پیچیده است. اما نیازی نیست که شما بدانید این کار واقعا چالش بر انگیز است-گوگل در حال تغییر طبیعت قوانین این بازی رقابتی است.

همانطور که موتورهای جستجو در تلاش برای بهبود کیفیت نتایج جستجو هستند، برخی از عوامل رتبه بندی در حال تغییر شکل هستند، برخی از آنها کاملا به فراموشی سپرده می شوند و برخی دیگر کاملا جدید و نوظهور هستند. برای کمک به شما برای اینکه در این رقابت در سال ۲۰۱۸ در صدر بازی باقی بمانید، لیستی از برجسته ترین گرایش های و تمایلات الگوریتم های گوگل را که در حال به دست آوردن حرکت هستند، با راهنمایی هایی در مورد چگونگی آماده شدن برای هر یک از آنها، در این مقاله عنوان میکنیم.

  • افزایش ویژگی های SERP

آیا شما توصر میکنید که رتبه ارگانیک ۱ راهی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر تا حد امکان است؟ کمی فکر کنید. به طور پیوسته، ویژگی های SERP (شامل بسته های محلی، پنل های دانش، ویژگی های اسنیپت و …) توجه جستجوکنندگان را می دزدد و از طریق لیستهای ارگانیک بر روی وب سایت مورد نظرکلیک می کند.

و این فقط منصفانه است اگر سیر تکاملی SERP گوگل را تماما در نظر بگیرید.

در این مورد چه کاری میتوانید انجام دهید؟

با تکامل ویژگی های SERP، بسیار مهم است که رتبه بندی خود را در این ویژگی ها دنبال کنید و بر روی ویژگی هایی که برای کلمات کلیدی شما نمایش می دهد و به طور بالقوه ترافیک را از شما می دزدد، نظارت کنید. شما می توانید این کار را از طریق Rank Tracker انجام دهید و به سادگی یک پروژه برای وب سایت خود شروع کنید. این ابزار ۱۵ ویژگی SERP گوگل را همراه با نتایج ارگانیک، دنبال خواهد کرد. ستون ویژگی های SERP گوگل به شما نشان می دهد که تمام ویژگی هایی که توسط کلمات کلیدی شما ایجاد می شود، با آنهایی که با رنگ سبز هایلایت شده است شما رتبه بندی میکنید. به علاوه شما می توانید از طریق بخش تجزیه و تحلیل SERP نوسانات ویژگی های SERP را روز به روز مقایسه و تحلیل کنید.

رتبه_بندی_وب_سایت

  • داده ساختار یافته

داده ساختاریافته روشی برای فرمت بندی HTML است که از واژگان به خصوصی استفاده می کند و به موتورهای جستجو می گوید که محتوا را چگونه بررسی کنند و چگونه آن را در SERP نمایش دهند. گوگل هرگز به طور رسمی اعلام نکرده است که داده ساختاریافته یک سیگنال رتبه بندی است.

اسنیپت_غنی_داده_ساختار_یافته

داده های ساختار یافته به شما امکان می دهد فهرست جستجوی خود را به روش های مختلفی ارتقاء دهید: پانل های نمودار دانش و اسنیپت های غنی را در نظر بگیرید. مورد آخری می تواند CTR شما را از طریق کلیک با نرخ ۳۰ درصد افزایش دهد. آزمایش های متعدد واقعی، افزایشی در کلیک های ارتقاء رتبه بندی را نشان می دهد.
با توجه به نتایج جستجوی متنوع تر، شما نمی توانید این فرصت را از بین ببرید. در حقیقت، بهتر است قبل از اینکه رقبتان آن را انجام دهد، به آن دست پیدا کنید.
در این مورد چه کاری میتوانید انجام دهید؟
بروید و واقعا این کار را انجام دهید. چندین فرمت داده ساختاریافته وجود دارد، اما اکثر سئوکاران به Schema.org مراجعه می کنند. این راهنمای گام به گام در Schema برای سئوکاران جای خوبی برای شروع است. هنگامی که علامت گذاری را انجام می دهید، پیگیری هایی را انجام دهید که بخش های غنی برای سایت شما با ابزار رتبه بندی رجوع شده در بالا ذکر شده است. هنگامی که علامت گذاری را انجام دادید، پیگیری کنید که چه اسنیپت های غنی وبسایتتان را در ابزار Rank Tracker نمایش می دهد.

  • سرعت بالای وب سایت عامل باقی ماندن در صدر

سرعت عامل بسیار مهمی است. هر چند که سرعت وب سایت از سیگنال های رتبه بندی نمی باشد اما یک فاکتور اصلی برای بهبود تجربه کاربری (UX). تجربه کاربری، به نوبه خود بر روی رتبه بندی گوگل تاثیر می گذارد.

اما دقیقا چقدر سریع؟ گوگل انتظار دارد صفحات را در کمتر از سه ثانیه بارگذاری کند. اما شما برای رسیدن به این هدف چه کاری می توانید انجام دهید؟

ابتدا تست سرعت صفحه گوگل را انجام دهید. این آزمون به صورت یکپارچه در WebSite Auditor و در نسخه رایگان آن موجود است. کافی است WebSite Auditor را راه اندازی کنید و یک پروژه ایجاد کنید. به بخش Content Analysis بروید و صفحه ای را که میخواهید تست کنید مشخص کنید. در این لحظه، خواهید دید که برخی از عوامل on-page را برای شما محاسبه می کند. به بخش عوامل Technical بروید و به Page speed اسکرول کنید  (Dekstop).

ارتقاء_رتبه_وب_سایت
برای هر فاکتور مشکل ساز، روی آن کلیک کنید توضیحاتی را نشان می دهد که نحوه اصلاح کردن آن را برای شما توضیح می دهد.

ادامه دارد …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تیکت پشتیبانی